Viktresa

Jag har tappat fokus när de gäller min viktresa. Jag har tappat orken och lusten att fortsätta.

Med allt som pågår här hemma så har detta med maten vart så fruktansvärt jobbigt. Jag har inte orkat att planera maten, för varje dag känns de som en plåga att komma på någon mat, och sen tillaga den.
Så den senaste tiden har de mer vart att slänga ihop något snabbt och lätt bara för att man måste äta.
 
Känns bra att barnen iaf äter ordentlig mat på dagis. Här hemma blir de lite vad som helst just nu. Jag ska komma över detta jobbiga med maten och komma igång igen. Men de får ta den tid de tar. För jag är inte mer än människa och orken finns inte i överflöd

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0