Helgen

Jobbade en stund på Fredagen. Började 10 och slutade 14. Sådär lagom. Haha så blir de när man jobbar för en som jobbar halva sina pass. 
Men de passade mig rätt bra i Fredags. Frös på jobbet och kände mig hängig. Åkte hem och bäddade ner mig tills Bosse kom hem. Näsan rann och huvudvärk hade jag. Buhu. 

Lördag FM kände jag mig hängig med hade ändå ork. 
Vi gick till dagis gården och åkte pulka och grillade korv. Och jag och Theo tog en promenad så han somnade. 

Söndagen höll vi oss inne. Elias är i en period där vi inte kan lita på honom alls. Måste ha sten koll på allt han gör. 
Han säger saker och när vi inte håller med så ändrar han på de så de blir som vi sagt men sen skriker han att vi ljuger. Han har aldrig någon del i någonting. Bara vi som hittar på saker och ljuger. Detta är så energikrävande så de går inte att förklara. Och låter jag bli att svara han så skriker han för de. 
Han tar saker utan lov. Både hemma och på skolan. 
Man kan säga att han är i Theos nivå i utvecklingen för tillfället. Theo är mer resonlig och pålitlig. 

I Torsdags hade Elias tagit choklad från personalrummet och ätit på inne på toaletten. Och eftersom han är så otroligt sockerkänslig så blev han helt rabiat. 
De tar 5-7 dagar för sockret att försvinna. Så jag hoppas på bättring snart. 
De är inte för att de är roligt jag har tagit bort sockret helt för honom. De finns orsak til de. 


Kommentarer
Postat av: Lisa

Usch, låter superjobbigt för er!

2016-01-27 @ 18:54:51
URL: http://lamadjur.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0