Vabbande

Så, vabb för Liam tis, ons, Tors och fre. Fick även hämta hem Theo i fredags för nu var de hans tur. 
Krupp hosta och tät andning. Natten har inte vart rolig. Han har fått sova jämte oss och de vart inte många minuters sömn för min del. 

Hoppas på snabbare tillfrisknande för hans del, har ännu en inskolning för Elias på kortis på måndag. 

Idag har Liam och Leya bestämt att dem vill dela rum, så Bosse har flyttat säng och möblerat om. Theo tyckte se var hel tokigt att Leyas säng stod i Liams rum 😊❤️💙

Jag har funderat på att låsa min blogg, jag skriver om allt jag själv känner att jag vill skriva om. Förskönar ingenting utan detta är vår vardag. Både roliga och tråkiga saker. Tuffa perioder med Elias och de är ingen dans på rosor alls. 
Men jag känner att kanske inte alla ska läsa, framförallt att veta vilka som läser. För som de är nu är de ett 40tal som läser mina inlägg. Men jag vet inte vilka de är. De finns bara en enda som kommenterar som jag är helt säker på att läser. 
Detta är en blogg för mig att ventilera, jag måste inte få kommentarer men vill ändå veta vilka som läser, kända som okända. 
Ska tänka på saken en stund. 






Kommentarer
Postat av: Lisa Karlberg

Ja, det finns fördelar med att låsa bloggen- framförallt ju äldre de blir!

2016-02-06 @ 22:03:45
URL: http://lamadjur.blogg.se/
Postat av: Gun Bengtsson

Det tror jag är ett bra beslut !

2016-02-07 @ 09:13:41
Postat av: Anonym

Jag tycker att det är skönt att ha bloggen låst. Jag är inte heller ute efter kommentarer utan för att lätta mitt hjärta. Vet att på vissa bloggar så kan man välja att låsa vissa inlägg men inte alla. Jag tror att det kan vara bra att låsa så har du koll vem som läser. Som du skriver om just dina känslor och erat liv hur tufft ni har det. Men jag hoppas verkligen att ni kan få bra och rätt hjälp så att ni kan få lite lugn och kunna samla kraft. ❤ kram

2016-02-07 @ 09:49:01
Postat av: Anonym

Gha glömde skriva att det var jag emma eriksson

2016-02-07 @ 09:50:21
Postat av: Therese

Tror det är ett jättebra beslut att låsa bloggen. Om du har jobbiga dagar med mycket som du behöver "släppa ut" så ska du ju kunna göra det utan att behöva vara orolig över vem som läser. Hoppas ni kryar på er! Kram

2016-02-07 @ 17:20:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0