Sjuker

I Tisdags på jobbet började jag känns att en förkylning var på väg. Men jag brukar inte bli jätte förkyld så tänkte inte mer på de. Hämtade barnen på dagis och personalen sa att Liam börjat klia sig igen och att dem sett utslag. 

På Onsdagen vaknade jag jätte förkyld, skulle upp till Göteborg och byta till vinterdäck på pickupen och bussen. Gert följde med. Liam fick också följa med då jag väntade på att hudmottagningen skulle ringa tillbaka. 
Fick en tid på Torsdag kl 8. 
Så fick avboka jobb på Torsdagen och åka med Liam. 
Men dem hittade ingenting denna gången utan dem tror att han fått eksem efter förra behandlingen så blev ordinerar kortison och mjukgörande några veckor framåt. 

Idag kan jag andas genom näsan, men inte så mycket mer än så. Men jobbar till 14 så de ska väl gå. 
På lördag jobbar jag kvällen. ( ska bli spännande och se hur död jag är på Söndag eftersom jag brukar vara så humlans trött på kvällarna. )




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0