Så kul

Jag trivs verkligen med de nya jobbet. Har jobbat en dag själv utan att gå bredvid. Kändes helt ok. 

När jag gick hem i Torsdags kändes de trist att inte ha några fler tider bokade. Undra när jag skulle in nästa gång?

Jag behövde inte vänta så länge. I Fredags ringde dem igen och ville ha in mig söndag-tisdag. 
Känns bra. 
De är riktigt kul att jobba med människor igen efter 5 år hemma. 

Idag är Bosse och Liam i Spekeröd och röjer bland alla saker. Jag och Elias, Leya och Theo är hemma och grejar. 
Imorgon jobbar jag 6.45-17 så jag är inte hemma så mycket så vill få undan en del. 

Dags att påbörja maten så barnen får något i magarna. 



Kommentarer
Postat av: Gun Bengtsson

Så roligt att det går bra!!!

2015-11-14 @ 13:58:15
Postat av: Lisa Karlberg

Så härligt när man trivs med sitt jobb!

2015-11-19 @ 15:13:25
URL: http://lamadjur.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0