Positivt

Något positivt mitt i de negativa

Här hemma har de vart så lugnt sen i Tisdags. 
Vi kan sitta och prata. Äta i lugn och ro. Jag vet inte om vi någon gång har haft de så lugnt som de är nu. 
Så som vi har de nu, de är så jag har sett de i anda familjer. Så som jag har trott att de ska vara. 

Liam och Leya leker. UTAN att slåss, rivas och bitas. 
Dem är lugna och harmoniska. Ingen som har höjt rösten på 2 dagar. Jag är lugn. 

En bild på två sjuklingar tidigare idag


Fick hem en till sjukling efter dagis. Han kraxade. 
Vi var till affären och köpte halstabletter, och de hjälpte en stund och sen var kraxandet tillbaka. 

Liam hade fika med till skogen idag. Vi skojade till de lite 


Bilden hamnade lite på sne. 

Läggningen gick smärtfritt. En intaget i lugn och ro. Visst försökte de busa upp varandra men gick att prata dem lugna. 

Leya har feber, Liam kraxar och Theo har feber och krupp hosta

Imorgon har jag 3 barn hemma hela dagen. Vi struntar nog i alla måsten och lägger oss på soffan och glor på film tillsammans. Städa kan vi göra en annan dag 😊

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0