Morsdag

I år valde jag att inte påminna Bosse om morsdag. För egentligen är de ju inte så mycket att fira tycker jag. 
Men han kom ihåg de ändå 😊

Vi brukar inte köpa massa presenter utan är de något vi behöver så köper vi de då. 

Men blev överraskad på morgonen. Elias hade gjort kaffe på sängen till mig, Liam kom in med 2 korsordstidningar och Leya kom med en ask choklad. 
Som hon även var väldigt snabb att tala om för mig att den var till alla, bara så du vet mamma 😉

Som tradition så går vi ut och äter för att slippa laga mat. Vilket jag uppskattar ibland 😊
Samma på Farsdag. 
Så idag ska vi åka till Ullared och äta innan Bosse åker och jobbar 😊



Kommentarer
Postat av: Lisa Karlberg

Vilken smart grej att gå ut och äta på mors- och fars dag! Det ska vi lätt börja med. Mycket bättre än presenter ju! Även om det heller aldrig är fel. :P

Svar: Visst är de kul med presenter. Men roligare spontant än "påtvingat" en speciell dag 😊
Livet på Marsvägen

2015-06-03 @ 18:53:08
URL: http://lamadjur.blogg.se/
Postat av: Lisa Karlberg

Vilken smart grej att gå ut och äta på mors- och fars dag! Det ska vi lätt börja med. Mycket bättre än presenter ju! Även om det heller aldrig är fel. :P

2015-06-03 @ 18:53:08
URL: http://lamadjur.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0