Forts, Jobbiga beslut

Bloggen är en ventilering för mig. Jag skriver ärligt och rätt ut. Gilla de eller strunt i att läsa. 

Måndag, Elias var fruktansvärd på morgonen. Tjafsa emot tyket och irriterade mig fram tills han gick till skolan. 
Jag är nu helt nere på botten och ska ännu en gång försöka jobba mig uppåt. Men med motgångar är de tufft. 

Ännu en gång tack till alla som hjälp mig denna tid. Ni är underbara. Och till vissa andra kan ta och skita ner er ( ursäkta )

Måndag kväll berättar Leya en sak till mig som jag undersökte vidare. 
Hon berättade att Elias gömt sina kalsonger i ett "rum" där ventilationstrumman är inbyggd på toaletten uppe. 
Ingenting förvånar mig längre. Med tanke på att han även gömt i lekledare tidigare. 

De jag upptäckte där, var något av de vidrigaste jag sett och känt lukt av. 
Jag har ju tidigare skrivit om att han tagit blöjor och gjort både de ena och de andra i. Jag trode de var över, men nä de var de inte

Känsliga läsare bör en titta



Hör ligger runt 30-40 blöjor, papper, bindor och tamponger han tagit. 

Tisdag morgon när jag kommer in till Elias och väcker honom sätter jag mig på hans säng. Genomblöt. 
Frågade om hade kissat ber sig. Och NÄ de hade han inte sa han. 
Men verkligheten sa annat. 

Tittade och visst hade han kissat. Men inte kissat ner sig. Han har lyft på bäddmadrassen där jag har "kisse skydd" och kissat på resorbotten. 3!!!!! gånger. 

Jag är så sjukt äcklad av detta. Jag är arg, förbannad, frustrerad och ledsen. Allt på en gång. 
Jag har försökt nu i 5!!! År att få de att fungera, jag har kämpat motgång efter motgång. 
Nu är min ork slut. 
Elias gick till skolan och Bosse ringde soc

Jag mår så dåligt själv just nu så jag kan inte ta hand om Elias. 
Jag inser de. Vi har försökt få hjälp länge, men inget händer. Och nu orkar jag inget mer. 

Efter skolan åkte E till C. Han kommer inte hem förrän Bosse kommer hem på fredag. 
Sen åker han på söndag igen och kommer hem när Bosse är hemma på onsdagen. 

Jag känner jätte stress inför att han ska komma tillbaka. 
Jag kan inte styra mina känslor, jag vill inte ha hem han igen. Jag klarar de inte. 

Jag gråter, man ska inte känna så här som mamma. Jag får ångest. 
Jag mår SKIT!!!
Men jag är inte mer än människa. Jag har känslor. Jag älskar mina barn. Men just nu klarar jag de inte. 

Nästa inlägg blir mer positivt. Jag lovar





Kommentarer
Postat av: Gun [email protected]

Lägg nu din energi på de tre andra så länge och se tiden an !!!

2015-05-06 @ 18:39:39
Postat av: Lisa från Skåne

Vad skönt att det äntligen händer något så att ni får hjälp. Ta nu hand om dem andra barnen och dig själv. Hoppas det blir bättre i framtiden. Kram!

2015-05-07 @ 22:11:28
Postat av: Lisa Karlberg

Tycker snarare att det låter som du är en bra mamma, som inser dina begränsningar innan det går för långt.

2015-05-08 @ 18:49:13
URL: http://lamadjur.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0