God morgon

Igår hämtade jag hem barnen lite tidigare för att gå till lekplatsen i de fina vädret. 

När vi kom hem började Elias bråka, gapa och skrika. Jag blev fly förbannad av hans beteende. 
Drog in han och han fick lägga sig tidigare. Jag avskyr när han börjar ute. Jag skäms. 

Idag är de lugnt igen. Jag kan verkligen inte förstå hans beteende och jag hoppas innerligt att BUP och INOM kan förstå honom snart och förklara för mig. I 5 år har jag försökt förstå honom utan framgång. 

Våffeldagen idag. De blev lite ändrade planer då Ellen blev dålig igår. 
Men hämtar hem barnen som planerat så äter/ fikar vi själva. Om ingen annan vill komma idag?

Nu ska jag fixa fika till L+ L till skogen och sen gå ner med dem till dagis. 

Ha en bra dag allihop

Kommentarer
Postat av: Lisa

Sienna har också börjat skrika och bete sig illa ute. Och hon har inte ens en diagnos. Men skriker och bråkar och trotsar så att man får skämmas ögonen ur sig.

2015-03-27 @ 17:54:50
URL: http://lamadjur.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0