Egentid

Efter några riktigt tuffa dagar där jag mest gått upp ur sängen för att få iväg barnen till skola/ dagis och sen lagt mig med Theo igen så är jag iväg själv och tar hand om bara mig. 
Detta är välbehövligt. 

Bosse bokade in mig på Hotell Best Western i Borås. Han har barnen hemma och jag njuter ( försöker även släppa hemmet, de är lättare sagt än gjort )
Jag är van vid att alltid ha barn med mig vart jag än är, de är tyst, inget bråk ☺️


Här i badet har jag legat 45min nu. Somnade till 😊

Fixat iordning mig och gått till biografen där jag ska se Fifty Shades Of Grey

Helt underbart och kunna göra vad man vill ibland. 
Detta är första gången sen Elias föddes som jag är iväg själv. Har inte haft detta behov förrän nu. 
Jag känner att jag behöver detta för att klara flera tuffa veckor framöver.

Nu börjar filmen 😉 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Det är du väl värd!!💗

2015-03-14 @ 18:40:09
Postat av: Hanna

Anonym:Hanna😉

2015-03-14 @ 18:40:51
Postat av: Olivia

Njut ordentligt nu o ladda batterierna, du vet att du kan alltid komma o hälsa på mig om du behöver komma iväg😉 kram kram

2015-03-14 @ 19:16:20
Postat av: Anonym

Så härligt! Såna dagar behöver nog alla mammor så småningom!

2015-03-15 @ 18:42:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0