BUP

BUP ( barn och ungdoms psykiatrin ) är ett släkte för sig. 

Vi ska ha ett västbusmöte, där vi som föräldrar samlas med socialtjänst, Anna, Tobias, Caroline, skolpersonal, rektor. Närhälsan är inbjuden och likaså BUP. 

BUP tackade nej, vi kommer inte för Elias är inte inskriven. NÄHÄ. De var ju liksom de som var meningen med detta möte. Eftersom socialtjänsten är inkopplad ska inte jag som förälder behöva gå runt allt och ta tag i allt. Gahh
Men nu har jag gjort de, jag har själv ringt Bvc ssk och bett henne prata med läkaren. Förklarat att jag inte orkar ta kontakt med läkare. Jag ORKAR INTE dra i detta. Min ork är SLUT. 
Och eftersom hon är bästa Bvc sköterskan som jag kan prata med om allt så vet hon redan allt som har hänt. Så hon skulle be läkaren om en remiss. Får svar imorgon om han gör de utan att träffa oss. ( vi var hos han för 2mån sedan och pratade om en BUP kontakt ) 

De händer saker dagligen. Vissa lättare att handskas med än andra. Och allt ljugande om ALLT. när man "kommer på han" kommer utbrotten, gap och skrik. Slänger sig i golvet, stampar i golv och smäller i dörrar. Jag blir snart galen. 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0