Skolavslutning 2015

Idag 10 Juni är de min bror Anders födelsedag. Och Skolans avslutning. 

Elias skötte sig så bra i kyrkan, inga problem alls. 
Leya tyckte de var lite tråkigt att sitta still och Theo tyckte att alla skulle lyssna på han och skrek en hel del. Slutade med att jag fick stå längst bak och vagga han i vagnen. 

Lite bilder utan ordning 









Sen var de tårtkalas på skolgården






Liam fick jag inte fångat på kort. Han smet iväg hela tiden 😘

Farfar och Soli var med också. 


Dem hjälpte mig att hålla reda på barnen. 

Och stannade även en stun efter på mat och fika. Och de underbara vädret gjorde denna dagen helt underbar. 

Nu har barnen lekt färdigt ute och plockat iordning och vilar vid tven en stund. Elias har åkt med Carina till Ullared för en shoppingtur och kommer tillbaka ikväll. 
Nu är de sommarlov från skolan, men ännu ett par veckor kvar på fritids/ dagis innan vår semester. Och den är mer än välkommen nu. 

Trevlig sommar

Kommentarer
Postat av: Lisa

Gud vad sött att de alla matchar med kläderna!! Jag älskar sånt. Kommer klä mina flickor i samma avslutningskläder varje år, tills de protesterar själv.

Svar: Jag försöker syskonmatcha så mycket de går. Tycker de är så fint. Inte alltid de finns lika när man har barn på 3 olika klädes avdelningar dock
Livet på Marsvägen

2015-06-11 @ 15:24:57
URL: http://lamadjur.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0