Semester 1 vecka

Har inte riktigt tid för bloggen känner jag. 
Nu har vi haft semester 1 vecka. Gott att vara två hemma och hjälpas åt. 

De var ett par varma dagar i början. Men nu vette katten om de är juli eller oktober. Regn, rusk och blåst. 

Vi har iaf hittat på något varje dag. Små utflykter, dock mest delat på oss för att barnen inte klarar av att vara tillsammans. 

Beställde ny bilstol till Liam från Lekmer.se. Men den kom inte. De har fått 2 veckor nu och jag gav upp. Mejlade dem att dem inte behöver skicka någon för jag behöver stolen innan. Så åkte till Borås och köpte istället. 
Liam klarar inte att sitta framvänd då han krånglar ur sig ur bältet och sitter inte still. Den andra bilstolen han hade lösgjorde han selen eller knäppte upp bilens bälte som stolen satt fast i. Axkid stolarna kan han inte ta sig ur 😊
Denna gång blev de en med Isofix så de är lättare att flytta mellan bilarna. 

Har vart i Ullared ( dock åker jag nog inte dit mer, jädrar vad folk hela tiden )
Men igår var jag tvungen då jag skulle klippa mig. Och denna gången blev de kort kort 

Skulle vilja ljusa upp de med. Men de han jag inte ned nu 😊 kom ju på i sista stund att vi ska på kalas imorgon. 50+40år. 

Idag har jag och pojkarna vart ute på promenad när pappa och Leya var iväg. 
Vi var ute i 3 timmar, plockat smultron, blåbär och KANTARELLER. 

Vi fick ta Theos snutte för vår tanke var ju bara att plocka smultron i en mugg. 

Veckan har vart svajig. Elias klarar inte att vara hemma. Hoppas de blir bättre för jag orkar inte 3 veckor till med dessa utbrott och ljugande var minut. 

Nä nu får de bli natten, de blir ju jag som måste köra imorgon eftersom Bosse inte kan köra nör vi har bilstol bakom föraren. 


Leya är mycket nöjd med den nya bilstolen, Liam sitter i Theos stol. 

Kommentarer
Postat av: Gun Bengtsson

Vem fyller 40+50?om man får vara nyfiken??

2015-07-11 @ 14:46:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0