Jollyroom

Hittat den perfekta vagnen för bilen. 
Nu när vi åker iväg lite då och då och man behöver med packning osv är syskonvagnen väldigt klumpig att ha med sig. Och vi har bara en enkelvagn till Theo men Leya vägrar ofta att gå och så blir de sura miner. 
Men 2 enkelvagnar tar mer plats  än syskonvagnen. 

BABYZEN YOYO

Perfekt bilvagn. Den är så liten ihop fälld så den går att ha med som handbagage på ett flygplan 😊


Hör ligger den på fotpallen till fåtöljen. 

Jag beställde på jollyroom igår kl 14. Kl 16 fick jag mejl att jag kunde komma till deras lager och hämta. Så jag, Liam och Theo åkte till Göteborg. 

Theo älskar vagnen och vill klättra upp i den så fort han set den. 

Topp betyg härifrån

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0