Utan rutin

Så då har rutinen brutits här hemma genom att Elias sov hos kompis. Och detta pris får jag betala idag. Fy fan vad jag just nu ogillar mitt barn. 
( Innan jag själv fick barn hade jag svårt att förstå hur föräldrar kunde göra sina barn illa, hur dem kan strunta i barnen, vilja vara ifrån dem )
Just nu i skrivande stund, med bråk sen kl 7 imorse ( nu är snart kl 18 ) förstår jag föräldrar som kan göra sina barn illa.  Jag säger att jag förstår, jag tar de inte i försvar. Men jag förstår. 
För jag är så arg så jag kokar. Tur pappan kommer hem om en liten stund, för en dag till som denna klarar inte jag. Jag är totalt utmattad. Huvudvärk som inte går över med tabletter, nacken värker och jag vill bara lägga mig ner och grina. 
Inte för att de hjälper, men de hade vart skönt att slippa allt runt omkring just nu. 

Jag hoppas att detta släpper snarast. För jag klarar ärligt talat inte mer. De blir värre och värre för varje dag/ bråk. Jag hanterar de inte längre. Trots A och T's hjälp  


Kommentarer
Postat av: Gun Bengtsson

Jag tänker på dig .jag kan inte hjälpa dig med detta just nu!!

2015-02-28 @ 19:00:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0