Sömnlöst

Åh vad jag tycker de är jobbigt att inte kunna sova på natten. Och de är inte barnen som håller mig vaken. 

Två nätter i rad nu. Första natten väckte Theo mig, och jag kunde inte somna om, sånt händer ju. Men då gick jag ner till kontoret och jobbade. Då var kl ca 5. Så helt ok. 

Men nu i natt vaknade jag redan 23.30 efter 2,5 tim sömn. Nu är kl 4 och jag har fortfarande inte somnat om. 
Känns som att dagen inte kommer gå i så högt tempo. Hoppas bara barnen är inställda på en lugn hemma dag ( fast de tror jag ju inte på egentligen )

Bjuder på en bild från pulka backen igår ( inte mycket snö kvar nu ) 








Kommentarer
Postat av: Gun Bengtsson

Det ser friskt och skönt ut !!

2015-02-11 @ 15:50:11
Postat av: Lisa

Din stackare! Hoppas du har fått sova mer de senaste nätterna!

2015-02-13 @ 18:20:02
URL: http://lamadjur.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0