Snart

Snart har alls 48timmsr gått. 

Jag, Elias och Theo räknas nu som friska. 
Elias är dock hemma idag med, eftersom hans timmar var precis när skolan började så ville jag att han var hemma lite till. Känns onödigt att chansa. 

Liams timmar har gått vid 13 tiden och Leyas 14.30

Så nu väntar vi bara ut detta. 
Theo vill inte äta riktigt ännu. Men dricker mycket och vill ha välling 4 gånger om dagen iaf. Och de räcker för min del 😊 vet att de kan ta ett tag innan maten går ner. 

Igår städade jag hela huset ( 3 våningar ) med klorin. Dammsög och ångtvättat golv. Leksaker tvättade, gossedjur tvättas i maskin. 


Denna tvätthög hade jag i trappen igår, efter att tvättat 3 maskiner och 3 tvättkorgar var fulla. Pjuh

Så idag fortsätter tvättandet. Barnen är ute och leker, så de får andas frisk luft en stund. 



Kommentarer
Postat av: Lisa Karlberg

Skönt att ni börjar bli friska, i alla fall!

2015-02-24 @ 20:13:22
URL: http://lamadjur.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0