Väntar

Väntar på att byggarna ska komma så jag kan gå ner på kontoret och jobba. 

Härlig morgon, dock lite kall, men vad gör de. Solen skiner och de kommer bli en fin dag. 
En mugg kaffe på framsidan, och sen ska jag dra igång. 

Idag är de då Fredag, vilket betyder att Bosse kommer hem, och som barnen längtar efter pappa. 

Idag är första dagen Elias är på fritids/ skola på Fredagar. 
I förskoleklassen gick dem ju bara Mån-Tors. 
Så de tyckte han var spännande. Han vaknade dock imorse hes, hostig och tät i näsan. Men ingen feber. 

Theo fortsätter vara glad vid lämning. Och han går till vilken fröken som. Inte alls blyg mot någon 😍
Han var verkligen redo för att börja. 

Mitt mående har blivit mycket bättre. Min inre stress har lagt sig, och de märker jag tydligt på Elias. Han är mycket lugnare och dagarna går jätte bra. Mindre incidenter som går att reda ut med att prata med honom. 

Vissa helger kan vara lite jobbigare pga att rutinerna bryts med skola/ fritids. Men kan vi bara sysselsätta honom hemma så går de bra. 

Lyssnar på fåglarna som kvittrar. Så rogivande. 






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0