Trött på att vara tjock

Nu jäklar har jag tröttnat på att vara tjock. Mitt vänster knä värker. Inga kläder sitter bra. 

Förra veckan mjukstarade jag med maten och träningen. Vilket kändes bra. 
Denna veckan har maten gått sådär, efter att ha haft hantverkare hemma i lunchen osv. 
Men träningen har gått bra. 

Köpte träningsbyxor i Ullared och vilken skillnad jämfört med leggings. 

Nu jäklar ska kilona bort och träna kroppen stark. 
Redan känns knät bättre. Men de kan bli ännu bättre. 

Jag har olika mål, med små belöningar däremellan ( inga äta belöningar ). Den stora belöningen när jag nått stora målet kommer att tagga mig ännu mer ( vilket jag inte kommer skriva om här ännu )

Jag har så mycket ilska innom mig, som jag behöver få ur mig. Och jäklar vad de är effektivt i träningen 😊 och städningen i huset. 

De har hänt så mycket tråkigt och jobbig runt oss de sista. 

Svärfar som är sjuk i cancer-blir bara sämre
Någon man trode var sin vän- var ej de innerst inne. 
Alla problem med Elias- vilket är bättre men långt ifrån bra. 

Nu skulle inte detta bli ett negativt inlägg utan positivt. 

Dags att röja upp inför kvällen




Kommentarer
Postat av: Lisa Karlberg

Jag ska också ta tag i mig själv från och med imorgon. Har inte så mycket övervikt, men är totalt sockerberoende och har dessutom frätt sönder tänderna tack vare den underbart goda colan.

2015-08-23 @ 21:21:21
URL: http://lamadjur.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0