God morgon

Theo älskar verkligen dagis. Han blir jätte glad på morgonen när jag säger att vi ska åka dit. Han går gärna in utan gnäll. 
Liam och Leya gillar att dem nu får äta frukost på dagis. 

Lika glad som Theo blir när jag lämnar honom, lika glad blir han när jag hämtar. Och då vill han inte hålla handen eller gå själv, utan bli buren. Mammas lilla hjärta. Han blir jätte arg och ledsen om jag sätter ner honom för att hämta väskan. 

Idag har jag 2 arbetare hemma. Dem ska lägga nytt tak på altanen. Kommer bli fint nör de är klart. 






Kommentarer
Postat av: Lisa

Vad härligt när de gillar dagis! Sienna ska börja på nya avdelning nästa vecka, och de har särat på henne och bästisarna för att de tre är så vilda... Hoppas hon gillar det ändå!

2015-08-20 @ 19:59:14
URL: http://lamadjur.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0