Dagis

Igår när jag hämtade Theo från dagis tyckte jag att han var lite varm. Tog tempen nör vi kom hem som visade 37,2

Imorse tyckte jag han var var igen och tempen låg på 37,2. 

Han fick gå till dagis idag. Men dem ringde vid 9 att han hade 38,2. 

Bara ber och hämta. Och väl hemma var de full fart på honom. Tog tempen vid blöjbyte och öron tempen visar 37,3 och rumptempen 37,5

Så ingen feber. Vet att Liam och Leya har haft de så här innan med. Men vad är de som gör att de blir varmare på dagis? Detta gör mig vilsen. Absolut att jag håller barnen hemma vid feber, skulle aldrig chansa. Men när de inte visar feber hemma och han är pigg så blir man ju frågande. 

Ska prata med personalen när jag hämtar dem andra sen. 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vad konstigt! Kanske att de blir varma av allt spring, men något måste ju ha fått personalen att kolla?

2015-08-26 @ 21:14:25
Postat av: Anonym

Vad konstigt! Kanske att de blir varma av allt spring, men något måste ju ha fått personalen att kolla?

2015-08-26 @ 21:14:25
Postat av: Lisa Karlberg

Och tydligen ville jag vara anonym...

2015-08-26 @ 21:14:56
URL: http://lamadjur.blogg.se/
Postat av: Anonym

Kan ha och göra med vad man använder för termometer. Nästan alla termometrar visar olika och så hänger det på om det är en bra eller dålig termometer som de på förskolan använder sig av. Det kan vara så att de har en gammal termometer och då kan tyvärr ibland termometern visa fel :/

Svar: Jo så kan de vara
Livet på Marsvägen

2015-08-28 @ 22:27:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0