Samtal

Idag hade jag tid till samtalskontakten. 
Elias i skolan, LIsm och Leya till dagis och Theo till farmor. 

Började ju bra, ända tills de var tid för mig på vårdcentralen. 
Ingen hade sagt till mig vart hon sitter, personen i luckan dör jag betalade sa bara sitt ber och vänta. 

Så 25min sent blev de pga att hon inte visste vart jag satt. Jaja. 

Och som alltid när de är ett första möte så är de skit jobbigt. Att dra upp allt från början, de man försöker lägga bakom sig. 
Men jag gillade henne, hon kom med ordentliga svar, hjälpte mig i vissa funderingar. 

Nytt möte bokat i Maj. Efter att medicinerna har full verkan. För att utvärdera dem, och gå in mer på vissa saker. 
Idag blev de ju bara lite snabbt om allt för att få en bild i orsaken till mitt mående. 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0