Otur

Alltså jag kan inte skylla på någon annan än mig själv. 
Man fan vad arg jag blir på vissa hur dem parkerar vid vår Ica, och vilken jävla fart dem kommer i med bilarna på parkeringen.  
Jag skulle parkera, en bil kommer snett bakom ser jag i spegeln, fast beslutsam att parkera på samma ställe som jag. 
Jag svänger då lite vänster så vi båda ska få plats. Då kommer en bil framför mig, och ska ta den plats jag tänkt ut, jag får ännu en gång veja. Tänkte köra runt bensinpumparna och parkera på annat ställe. 
Bara de att då kommer ( utsäkta mitt språk nu ) en kärring jävel i hög fart rätt emot mig, så för att jag ska "komma undan" fick jag gasa och svänga runt snabbt. 
Och givetvis var jag för nära pumpen


Resultatet

Jag hade två val, antingen stå kvar och bli påkörd i sidan för "kärringen" inte såg mig ( byta bilbarnstolar var de jag tänkte, nä vill inte ) 
Eller gasa på. Jag gasade på. Resultatet blev inte bra, får stå för kostnaden själv. Men jag hade barnen med i bilen och ville inte att dem skulle uppleva att bli påkörda. 

Ingen av barnen reagerade på vad som hände. 
Jag blev chockad. 

De är hopplöst att parkera här, inga rutor utan bara en plan och vissa tänker inte längre än näsan räcker. 

Och inte bara jag idag heller som råkat ut för olycka idag heller. Bosse med lastbilen, han klarade sig, lastbilen mindre bra. 

Nu stannar jag inne resten av dagen iaf


Kommentarer
Postat av: Gun Bengtsson

Vad har hänt med Bosses bil!

2015-04-15 @ 19:40:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0