Mjöbäcks barnloppis

Idag var vår andra barnloppis här i Mjöbäck. 
Klockan 9 öppnade vi dörrarna för alla säljare. De plockades in kartong efter kartong, påse efter påse. 

Jag gjorde ett fynd direkt. Ett mammut bord, 3 pallar och 3 stolar för 200kr

Klockan 10 öppnades dörrarna för besökarna. Och jisses vad mycket folk som kom. Så otroligt kul att de hade spridit sig sedan sist. 

I höstas var vi 7 säljare och 10 bord. 
Idag
18 bord var bokade, 13 säljare. Och besökarantalet uppskattade vi till ca 60-70 personer. 

Detta gav blodad tand att fortsätta även i höst. 

De blev ändrade planer för imorse, Elias stannade hemma med mig medan Bosse tog de andra barnen och åkte på kalas. 

Elias fick 20kr att handla vad han ville
De blev en skål ( Mumin ) som han ska ha till sitt fredags mys i/ gröt till frukosten. 
Reflexer och lampor till cykeln
Sen blev de leksaks handbojor 


Han ville att jag skulle sätta fast honom så att jag kunde hålla koll på han 😉

Vi har haft en riktigt mysig dag tillsammans ( en lekstund hos kompisen hans med också och komma ifrån loppisen )

Ett stort tack FRIDA som har marknadsfört denna loppisen så bra denna gången. 
Jag har tyvärr inte haft orken eller förmågan denna vår att hålla i detta. 

Nu siktar vi in oss på höstens loppis ☺️



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0