Uppehåll

Uppehåll i bloggen igen...

Sen förra Tisdagen har de hänt grejer. 

Tjejkväll på Torsdagen med grillat och vin. Planerande inför loppis osv. 
Fredagen åkte vi till Hyssns till godismejeriet och mötte upp pappa för att inhandla lördagsmyset.

Lördagen vankades de kräftskiva med Bosses pappa och Soli. Johan, Lisa och Mikael.


Söndagen var rätt lugn, skruvade lite möbler och tig de lugnt innan Bosse åkte och jobbade. 

Igår var barnen övejävliga här hemma. Tror de beror på för lite sömn i helgen, något utöver de vanliga ( vi hade ju gäster ). Och en dag på skola/ fritids/ dagis.

Idag är de Tisdag igen och fotboll. Men idag lämnar jag nog Elias där och hämtar sen, för Liam och Leya klarar inte av att vara iväg så på kvällen. Förra veckan bråkade dem sig igenom träningen och skrek sig igenom hemresan och tills jag fick dem i säng. De orkar jag inte med en gång till. 
De finns flera föräldrar som lämnar och hämtar sen, då kan jag göra dem små iordning hemma under tiden och bara lägga dem när vi kommer hem igen.

Dags att fixa frukost, sen Bvc med lilleman



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0