Aaaaj

Fy fan för mensvärk!!!!

Jag har alltid haft mensvärk, ända sedan jag fick den i 7an. I gymnasiet hade jag riktigt ont och kunde knappt gå de 2 första dagarna. 

Efter att Elias föddes tyckte jag att de blev lite bättre. Och kunde åtminstone leva som vanligt. 
Sen har de blivit lite värre för varje barn och nu är de sjukt jobbigt. 

Nu kan jag inte planera att åka någonstans de 2-3 första dagarna. För en toa måste finnas nära hela tiden. De är precis att jag kan åka ner med barnen till skola/ dagis innan jag måste rusa hem igen. Så jobbigt. 
Och värken ska vi inte prata om, de är tur att de finns värktabletter, för annars hade jag legat i fosterställning hela dagarna. 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0