God morgon

Fast jag vet inte om den är så god. 

I Lördags fick jag en hosta som ändå var hanterbar. Söndag-Tisdag ok, jobbig Tisdag kväll bara. Igår Onsdag blev de värre och gjorde ont att hosta. 
Natten till idag Torsdag har vart hemsk. Halstabletter har inte hjälpt, hostar snart ut lungorna. Och varje gång jag hostar spänner jag migoch får en dunder huvudvärk. 

Så idag får vi ställa in våra planer på kyrkansbarntimmar. Liam och Leya får strosa runt hemma med mamma istället. Vi missade Kyrkis förra veckan med, då var de teater på dagis som även de lediga barnen var inbjudna till. 

Jag hoppas att hostan försvinner snart för på Lördag har Elias barnkalas på Marks lekland och så ska vi på 50års kalas till Lisa. 

Hoppas ni Får en bättre Torsdag 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0