Vana

Jag är van att få sova på natten. Mina barn har sovit hela nätter från ca 5-10 veckors ålder. 

Nu i en veckas tid har jag inte kunnat sova pga tankar och funderingar. 
Men natten till tisdag var jag sjukt trött, men då ville inte Theo sova. Mellan 02- 04.30 var han vaken och skrek. Inget dög. 

Så i dag är jag så j***a trött så jag ser stjärnor. 
Vad händer då?
Jo Theo somnar inte. Nu har jag försökt söva honom i 2,5 timmar. Inget resultat. Han har fått välling, nässpray och alvedon ( hane förkyld och har tänder på g ) 
Har fått flytta ut honom från rummet för att Liam ska få sova. 

Jag hoppad verkligen han somnar snart, för jag somnar snart mitt i skriket. Zzzzz

Mammas lille plutt bom du bara kunde berätta vad som är felet 




Kommentarer
Postat av: Lisa

Sömn är verkligen superviktigt! Men hur har du lyckats få ungarna att lära sig sova hela nätter när de är så små? Det vill jag också kunna!

2014-11-29 @ 19:12:19
URL: http://lamadjur.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0