Suger

Ibland suger livet lite extra mycket. Just nu suger de extremt mycket. 

Jag hoppas att de kommer lugna sig snart, vill inte träffa någon. Känner mig hemsk, ingen energi. Allt tar så mycket längre tid än normalt. Många tankar snurrar dygnet runt. Sömn är de jag behöver, men vaknar massor, drömmer mardrömmar och tankarna snurrar ännu mer. 
Är tröttare på morgonen än vad jag är när jag lägger mig. 
Sover på dagen. 

Allt pga av en lögn. 
Vad händer nästa gång de uppkommer en ny lögn? 

Vill ha så mycket svar, men kommer inte få svar på de. 
Känner mig så maktlös. Fy dan vilken vändning livet kan få

Kommentarer
Postat av: Gun Bengtsson

Ligg lågt!

2014-11-16 @ 22:00:35
Postat av: Gun Bengtsson

Ligg lågt!

2014-11-16 @ 22:01:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0