Byte av rum (igen)

Åh vad jag tycker synd om Liam nu. Han har blivit flyttad på så mycket nu. 

För några veckor sedan flyttade Liam upp i Elias rum. För att Theo skulle få rummet här nere. 
De funkade ett par veckor. Men hela förra veckan gick Elias och väckte Liam när han skulle lägga sig och startade bråk och de var skrik och tjat där uppe och de började redan vik 5-6 på morgonen. Och varje kväll vid läggning. 

Nu i helgen flyttade vi ner Liam igen så han och Theo delar rum. 
Än så länge fungerar de bra. Liam somnar ju så fort han lägger sig så lägger jag Theo 10-15 min senare så sover bägge barnen sen. 

Liam har lätt att anpassa sig, men jag tycker synd om honom som blir flyttad på så mycket. 
Idag när jag bad han gå och hämta sin pyjamas under kudden gick han upp för att hämta den. Lillen blev ledsen när han kom på sig. 
Mammas lilla going. Men han gillar att han får sova med Theo och är så omtänksam. Hoppas denna fördelning på rum kommer fungera nu så vi slipper ändra igen. 


Första natten sov Liam på madrass för att testa om de var ok. 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0