28år

Vi börjat med kvällen igår. 
Barnen somnade lätt, ingen vaknade och var ledsen. 

Jag somnade strax efter 21 i sängen med glasögonen på 💤😴
Vaknade 06.00 av att klockan ringde, glasögonen fortfarande på 😎

Strax efter hör jag Elias tassar upp och väcker syskonen för att komma och sjunga. Han har vart väldigt noga med att säga till mig att jag måste ligga i sängen när dem kommer. 
När han fått upp alla kommer de och sjunger. 
Mamma hjärtat smälter så söta och yr vakna dem var 😍




Elias sa förlåt för att han inte hade någon present. Sa då att jag behöver ingen present, jag har ju fått den bästa presenten för längesedan. Mina barn. 
Han tyckte ändå jag skulle ha något och sa att hoppas pappa har en present då 😙 Goa killen

Fixade Tårta, Mari som är ledare på kyrkans barntimmar fyllde 60 i måndags och jag idag


Blev fika på Kyrkis och barnens farmor och faster kom dit också. 

Var i Ullared och lämnade Liam till pappa efter. Liam skulle få åka med i lastbilen och sova över till på Fredag. Han var så stolt över att ha jobb jackan på som pappa 



Middagen idag idag bestod av hemma gjord pizza. Mys med 3 barn ☺️

Nu ska vi äta rester från tårtan och mysa vidare denna Torsdag. 

Kram på er

Kommentarer
Postat av: Hanna

Så mysigt med sång från barnen!😊

2014-11-20 @ 21:42:01
URL: http://hannabengtsson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0