Morsdag

Idag är de ju morsdag. Inget vi firar särskilt mycket. Hade jag inte sagt till min sambo hade inget vart förändrat mot en vanlig dag. 

Men jag fick iaf kaffe på sängen. Så mysigt :-)

Jag köpte mig en egen morsdag present. ( hade köpt den ändå men den kom i fredags med posten )


Ett namnhalsband. Alla barnens namn ingraverade med deras månadssten. 

Jag har velat tatuera in mina barns namn. Men ska vara ärlig och säga att jag fegat ur. 
Så vad är inte bättre då än ett hslsband med barnens namn?


Kommentarer
Postat av: Lisa

Jättefint! Bättre än en tatuering, tycker jag. :)

2014-05-26 @ 20:26:49
URL: http://lamadjur.blogg.se
Postat av: Nathalie

Men Gud vad fint!! Sånt vill jag också ha om de blir flera barn!:P

2014-06-14 @ 22:44:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0