Onsdag

Ok. Stressig morgon. 
Fixade pojkarna som vanligt och gav dem frukost. Fixade iordning alla barnens fikor till skogen. 
Elias gav Leya sin välling i sängen som vanligt. Så långt var de lugnt. 

Dags att hämta ner Leya och göra iordning henne. Hon känns brännhet på benen. 
Tar tempen och 38,8 stod de. 
Tänka om, ner med pojkar till dagis och ringa farmor. Hon kunde ta Leya, pjuh. 

Idag skulle jag ju till psykologen som jag har ombokat sen januari. Alltid något som kommit emellan. 

Har även försökt få tag på handläggaren på soc. Lämnat meddelande att hon ska ringa upp men inte hört något från henne. 
När vi bokade om tiden i måndags till Torsdag sa jag även till henne att jag ev inte kunde komma eftersom Leya är dålig. Då sa hon att då får dem komma hem till oss istället men att jag måste höra av mig på onsdagen om hon var dålig så dem kan planera ett hembesök. 
Jag ringde direkt kl 8 imorse så hon har verkligen haft hela dagen på sig. 
Dåligt tycker jag. 
Så vi får se när vi kan få till mötet. Nästa vecka är jag inte hemma någon av de dagar som barnen är på dagis. Och de är ju soc som är på om detta mötet, inte jag. Så dr borde ligga även i deras intresse att höra av sig. Jag ringer inte mer nu iaf. 

Får väl kanske vara beredd på att dem kommer imorgon bara att hon inte ringt tillbaka. Jag vet inte. Hemma kommer jag ju vara iaf eftersom Leya är sjuk. 

Eftermiddagen har vart lugn. Undrar jag om inte Liam är på G med feber också. 
Fick den känslan lite idag då han bara ville sitta i knät och gosa. Och de gör han ALDRIG annars. För mycket bus i den kroppen för att sitta stilla. 
Och Leya har vart halv seg. Hon har verkligen försökt att leka, men de har inte gått så bra. Lagt sig i soffan och Liam har bäddat in henne. 

Ikväll fick inte jag mata Theo




Liam somnade 17.50 ikväll. Inte ett ljud han sa utan bara la sig. 
Vid 22.30 hörde jag en duns och lilleman ramlade ur sängen. Men han sa inget, jaggick in och han fortsatte sova på golvet. Är man trött då? ;-)

Leya har skrikit i panik vid 21.30. Hon var så varm så svetten rann. Alvedon och ännu mer skrik. Stackars liten. Men hon ville inte följa med mig ner utan ville ligga kvar i sin säng. 

Lilltjej med 39,5 efter maten


Nä nu måste jag sova. Ögonen går i kors. Hoppas barnen kan sova gott i natt. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0