En sån dag

Åh denna dagen vill jag radera. Tjat tjat tjat. ( lite mer om de i inlägget innan )
Vissa dagar är värre än andra, idag var en värre dag. Hoppas på bättre imorgon när alla är på dagis igen. 
Märker sån skilldnad på barnen de dagar de är på dagis. Leya har vart hemma 5 dagar nu, eftersom hon var dålig i måndags. 
När vi hämtade hem Elias från dagis var jag redan då trött i huvudet. Och då blir de lite dumt på eftermiddagen när jag behöver koncentrationen till honom. 
Så idag vart de även kaos på em/ kvällen.

Men, L och L fick lägga sig tidigt ( dem lägger sig ju 18-18.15 ) så de är väl tidigt varje dag. Men dem klarar inte längre utan att allt går till överdrift. 
Elias satt nere i soffan med Theo och tittade på Barnkanalen medan jag hängde tvätt och fixade med föräldrapenningen. 

Han gick och la sig utan att gapa och skrika vid 19.20. Varje kväll utan bråk blir jag glad av. 
Liam hade svårare att komma till ro. Hoppas ändå att de släpper snart. 

Nu ska jag lägga mig och hoppas huvudvärken släpper

Kommentarer
Postat av: Lisa

Jag har svårt att bara klara av en unge hemma. Vill tillbaka till jobb!

2014-03-19 @ 10:53:50
URL: http://lamadjur.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0