1 vecka

Oj vad tiden går fort. 1 vecka sedan jag bloggade sist och jag fattar inte vart tiden tar vägen.

Vad har hänt sen sist? En hel del. Ska sammanfatta lite kort

Soc kom på Torsdagen. Mötet gick bra och vi la upp en plan på hur vi ska jobba. Vi tar en gång i taget och ser utefter de.

Fredagen var L & L hos farmor så jag kunde åka med Theo på babymassage i Svenljunga. 

Helgen var kort då Bosse var tvungen att åka 12 på söndagen. Lördagen tvättades lastbilen och vi åkte till Kinna och tvättade bussen. Och åt Mc Donalds. 
Leya var så tjock i halsen av slem så ute på parkeringen kräktes hon för att sen vara yrvädret själv.

Alla barn på dagis på måndagen igen och jag var på föräldrargruppen i Svenljunga. "Min" psykolog Jasmin var där och pratade "små barn och sömn"

Tisdag. Våffeldagen. Japp. 
Frida och Lukas kom ner och skulle äta våfflor med oss. Hade förberett smeten och tagit fram jordgubbar och blåbär till grädden. Fick gjort 2 omgångar ( 4 våfflor ) sen la våffelgärnet av. SUCK!
Men men, löste de genom att steka smeten sen. De gick la bra de med men inte riktigt samma kännsla :-)

Idag hade vi Mjöbäcks mamma träff. Vi är 4 mammor som träffades och åt frukost och fikade tillsammans och massa tjöt ;-). Hoppas vi fortsätter träffas. 3 bebisar var med och en liten i magen :-)

Elias är i en lugnare period. Underbart. 
Liam är inne i en gosa period, underbart.
Leya är i en underbar 2 års trots period, inte lina underbart. 
Theo är gosig och har mycket bestämda åsikter om näthandlar vill ha mat och sova :-)
Vi har även fått tid till hjärtläkaren 1 April. Ska bli skönt att få veta vad som händer och inte behöva tänka så mycket på de :-)

Lille snutits i morse




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0