Nytt larm

Igår var dem här från Säkra Larm och installerade de nya larmet i huset.

Larmade huset på kvällen och gick och la mig. När jag vaknade och skulle larma av hade jag glömt bort vilken knapp man skulle trycka på för att larma av. Haha. Men jag tog rätt som tur var.

Larmade när jag åkte till Borås. MEN när jag kom hem hade jag glömt bort att jag hade larm på huset. Så resultatet på de blev ett tjutande hus och sms till telefonerna med videofilm på mig medan jag sprang in och larmade av.

Så kan de gå med en förvirrad hjärna på en småbarns mamma :-). Bosse ringde och frågade om jag glömde bort larmet och jo, de kan jag ju inte ljuga om. Haha. 
Men man kommer förhoppningsvis in i rutiner kring detta snart :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0