God morgon

Visst är de härligt när ett barn vaknar kl 04.30 och tycker att de är morgon? 
Ännu härligare när man efter 45min har fått honom att somna om så vaknar nästa och tycker att de är morgon. 

Nu har de stora pojkarna hunnit bråka om en filt i soffan och jag har hunnit få mig min första stooora mugg kaffe. 


Leya har kommit i nån fas på kvällen där hon bara skriker och vill komma ner till mig igen. Jag ger mig inte, har jag lagt barnen så ska dem inte upp igen. 
 I förrgår höll hon på mellan 20-23.30 hon fick vatten ich vi kramades och sa till henne att vi måste sova så vi orkar dämed dagen på dagis osv. 

Igår höll hon på mellan 20-22.30. En timma kortare iaf. Blev bättre efter att hon fick prata med pappa. 

De kan ha med att göra att de är så varmt i hennes rum trots öppna fönster. Eller så är de nån fas. 
 Sådär jätte mycket sömn blir de inte men de funkar än så länge iaf. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0