Onsdag

Idag hade jag tänkt plocka bort adventsljusstakar ( jag vet att dem skulle bort för längesedan ) men jag har inte orkat/ hunnit eller haft lust att plocka bort dem. Jul gardinerna skulle bort med, men samma där. Har inte orkat stryka de andra gardinerna som ska upp. 

Men istället fick jag spontan besök av Frida och Lucas vilket var mycket roligare. 
När dem gick hem slängde jag ihop en köttgryta som fick stå och puttra några timmar. 

Theo har vart missnöjd idag. Inte kommit till ro alls och verkar ha ont i magen.

Efter vilan åt vi middag och sen skulle vi åka till biblioteket och lämna böcker. Men innan vi kunde åka iväg fick jag sanera Theo. För han kaskad spydde ner hela sig i bilbarnstolen. 

När vi kom hem igen blev de lite små kaos. Theo var akut hungrig, Liam och Leya var trötta så de kivades hela tiden och försökte reta upp Elias. 
Tillslut fick jag fixat iordning L&L och gett dem kvällsmat och lagt dem. 
Elias åt kvällsmat framför teven. Theo kom äntligen till ro så jag tänker låta han sova tills han vaknar. 

Har fixat med föräldrarpenningen. ( men alltså är de ett skämt på försäkringskassan? Menar dem på fullaste allvar att jag ska sitta dag för dag och fylla i 3 frågor för varje dag jag vill ha ut fp? Helt sjukt vad lång tid de tog att göra en månad )

Nu ska jag göra mig iordning. För jag är beredd på en vaken natt i natt. Hoppas lillemans mage lugnar sig så han får vara lugn. 






Kommentarer
Postat av: Hanna

Mysigt med besök!
Man behöver inte fylla i varje dag. När du klickar på dagen kommer rutan upp, men du kan bara fortsätta klicka på dagar, så markeras alla och så kan du svara på frågorna sista rutan. Finns en liten info-film på förstasidan. Kram!

2014-01-22 @ 23:17:43
URL: http://hannabengtsson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0