Nyårs bebid

Nu har Theo anländit. Förlossningen gick bra, men en busig "liten" kille som inte ville sig ner så dem kom inte åt att sätta någon elektråd. 
Han kom inte ner tillräckligt förrän krystvärkarna hade vart igång en stund så de var kämpigt. 

Bosse kunde ju inte vara med eftersom vi inte hade barnvakt åt de andra barnen. Men personalen var helt underbar. 
Trots att dem hade 5 förlossningar från 14.30-17.00 hade jag en personal hos mig  nästan hela tiden. Helt otroligt. 

Ut kom alltså en kille på 5040gram och 54cm. 


Nu ligger vi på BB. För dem ska ha lite koll på hans blodsocker eftersom han var så stor. Så vi hamnade inte på bb hotellet. 






Kommentarer
Postat av: Carro

Så fin! En riktig "liten" goding. Vet du varför du får så stora barn? Har du diabetes? Grattis

Svar: Nope jag har inte diabetes, och de är ingen som kan förklara storleken på barnen.
Men jag går ju alltid över tiden så de kan ju vara en anledning
Livet på Marsvägen

2014-01-01 @ 12:28:23
Postat av: C

Jo visst, men jag gick oxå över tiden mkt. 2 v med båda och dom har vägt 3900 och 4000 gr.

2014-01-01 @ 13:39:59
Postat av: Iren Apelgren

En liten go knubbis.

2014-01-01 @ 14:55:51
Postat av: Lisa

Grattis till den söte killen! :) Hoppas blodsockret har stabiliserat sig och att ni får åka hem snart.

2014-01-01 @ 19:21:28
URL: http://lamadjur.blogg.se
Postat av: Lina i Överlida

Grattis till killen! Vilket fint namn ni valt! Lycka till med allt!

2014-01-02 @ 21:14:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0