Natten

Alltså hur snabbt kan mjölk sina? Eller ja minska iaf. 

Theo har ätit med ca 3 tim mellanrum. På kvällen varje timme och natten varannan till var tredje timma. 
Så de känns som de borde öka produktionen och inte minska. 

Igår kväll blev inte Theo nöjd av att amma. Så han fick även utpumpad mjölk innan läggdags kl 22. Somnade och vaknade 01. Ammades, inte nöjd. Fick utpumpad mjölk på de och ändå inte nöjd. Kl 03.30 fick han även ersättning då jag inte hade någon mjölk kvar. 
Somnade 5.30 på min mage. 

Kl 5.45 ringde min klocka. Kan ju säga att jag INTE var utvilad. 

Pumpade eftersom lilleman sov så gott då. Och fick endast ut 60ml från båda sidor. 
När jag gett utpumpad på flaska har han fått 100ml extra efter amning. 

Så de är nog bara att inse att de får bli ersättning här för Theo. För att sitta varje timma och amma funkar liksom inte när man har 3 barn till och mat måste lagas osv. 

Lite tråkigt ( fast jag bestämt mig innan att inte amma ) för Theo är den första som har tagit bra tag från början utan sår och ömma bröst. 
Men men. Inget att göra åt de


Denna Goa lilla mun

Kommentarer
Postat av: Diana

Be BVC skriva ut recept på sån där nässpray du kan ta för att få det stt rinna på lite.

2014-01-10 @ 16:50:30
URL: http://www.dianisen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0