Lång natt

Vid 21.45 la jag Theo. Men nä, sova själv var inget alternativ tyckte han. Jag gick uppflera gånger och gav nappen men tillslut tröttnade ja. 22.45 fick han mat, åt väldigt lite. Sen låg han på pappas kudde och min arm. 
Jag kunde inte röra mig, men vad gör de när man har en go liten kille som sover så gott? 
Och vet ni vad? Han sov ända tills 05.45 då klockan ringde. Och efter mat somnade han om igen SJÄLV. 

Hur mysigt de än är att han sover på mig, så fungerar inte de i längden. Jag kan ju liksom inte sitta med honom flera timmar på dagarna, dem andra behöver ju också få uppmärksamhet och hjälp med saker. Maten gör sig inte själv och tvätten tvättar sig inte själv heller ( tyvärr ). 

En mycket dålig bild, men när man ändrar till porträtt läge så finns ju ingen blixt 


Jag har ögonen öppna, men efter minimalt med sömn själv så är ögonen ganska svullna. :-)

God morgon på er



Kommentarer
Postat av: Lisa

Skönt att han lyckades somna om lite i alla fall! Han lär sig nog snart. :)

2014-01-30 @ 20:00:42
URL: http://lamadjur.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0