Landa

Vi försöker landa här hemma. Syskonen pratar och frågar mycket om Theo. Och Leya och Liam blir ledsna när Theo ligger och sover för dem vill gärna titta och klappa. 

Elias går i vågor. Idag har de vart enbart sura miner, gap och skrik. Stampande o golvet och smällande i dörrar. 

Vi försöker vända på dygnet för Theo. För som de är nu så har han vaken period 00-05 och jag känner lite att de inte är hållbart nu när Bosse ska börja jobba imorgon. Då kommer jag vara hemma själv med alla 4 och de vore ju bra om man fått sova någonting iaf :-)
Vi får se hir lång tid de tar. 

Jag och Theo sover på soffan på natten eftersom mina fogar fortfarande värker så jag inte kommer mig i och ur sängen hemma. 
Men de börjar bli bättre så snart flyttar vi nog in i sovrummet igen :-)

Amningen fungerar felfritt. De måste vara för att jag hade bestämt mig för att bara amma på bb och sen gå över till ersättning när vi kom hem. 

Allt har vart så harmoniskt denna gången i jämnförelse med efter Leya. 

Eftervärkar med Leya 3 veckor och med Theo 2 dagar. 
Massa sår på bröstvårtor med Leya redan på bb och ingenting ännu med Theo. 
Svettningar den första veckan med Leya i mängder och ingenting med Theo. 
Super törstig första veckan vid amning med Leya och nu ingenting. 

De är verkligen som dag och natt. Nu är ju förhållandena helt annorlunda denna gången med. 
Med Leya flyttade vi ju när hon var 2 dagar gammal och inskolningen för Elias började ju när hon var en vecka gammal. Så de var ju mycket att stå i. 

Nu kom vi hem till ett lugnt och stabilt hem ( förutom bråk med barn ) 






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0