Kyla

Brrr så kallt de var idag. 10.8- när vi steg upp.. Hua. 

Satte igång värmaren på bilen och gick ut och startade den 20 min innan vi skulle åka. 
Men likförbaskat fick jag inte upp bakdörrarna. Så, smidiga jag fick gå framifrån och klättra bak för att få in barnen i bilen. Såg garanterat roligt ut om någon såg oss. Bjuder på de :-)

Ner till dagis kom vi iaf och hem igen. 

Ska strax gå ut för att försöka få upp dörrarna igen och smörja listerna så de inte fryser till igen. För de är inte kul att stå 6.50 på morgonen och inte komma in i bilen. 

Jag börjar bli rastlös. Vill komma iväg och träffa folk. Tur att kyrkans barntimmar börjar imorgon. Hoppas de kommer lite folk dit :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0