Hem

I natt ville inte Theo sova alls. Han åt varje halvtimma ca och sen ville han inte komma till ro. 
Testade att han låg i "baljan" som han gjort innan, bredvid mig i sängen. Dem ända gångerna han somnade till var när jag skulle rapa honom men så fort jag la ner honom vaknade han. 

Kl 6 åt han och 6.20 somnade han på mage i "baljan" och nu är kl 9 och han sover ännu. 
Kanske även denna gosse är ett mag barn. Vi får se. Pojkarna har ju vart de innan och Leya sov bara på rygg. 

Proverna var iaf bra igår så idag ska vi åka hem. Så skönt. Hem till sitt egna. Längtar hem till min fotölj att sitta och amma i. Ja till allt. 

De har vart toppen här på bb. Personalen har vart stöttande och allt. Men att komma hem är ändå något specielltvv

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0