God morgon Måndag

Igår kväll la jag Theo runt 17.30 när jag skulle duscha Elias och dammsuga golven. 
Han stensomnade, så jag hade inte hjärta till att väcka honom innan jag gick och la mig. 
00.30 vaknade han själv. Och jisses så hungrig han var. Kanske inte så konstigt eftersom de var 8 timmar sedan han åt då. 

Sen somnade han 01 igen för att sova till 05.30. Så skönt att han vänt dygnet och sover på natten. 
Däremot bestämde sig Liam för att de var morgon kl 05 och gick då ner och väckte Elias. Zzz och de är ju inte så att dem ligger tysta och myser i sängen. Utan dem ligger och kittlar varandra och skriker. Fick gå upp och gå och lägga Liam igen. 
Detta kommer ju resultera i mycket trötta barn efter dagis. Jag och Liam satt i min säng och gosade med Theo innan dagis. Liam skulle pussa och krama Theo. Och Theo "pratade" med Liam och boxade till honom. 

Theo somnade gott i bilstolen när vi lämnade pojkarna. Vaknade till när jag tog av han overallen men somnade om i sin säng direkt. 

Nu sitter jag med kaffe och nyhetsmorgon. Familjen Annorlunda Mirka med familj besöker dem idag. Älskar den familjen, har följt hennes blogg sen hon var med första gången i familjen annorlunda. 


Theo testar sin nya tripp trapp stol. Med new born seat. Han ser inte så glad ut på bilden, men han var arg redan innan jag satte i honom. 

Kommentarer
Postat av: C

Vilka tider får du ha barnen på förskolan? Jag är oxå hemma med bebis och min stora kille får bara gå 9-14.

Svar: Mina går 7-12 varje dag. Men de tiderna är kvar sedan jag jobbade. ( kontorsarbete hemmifrån )Nästa vecka börjar dem 8-13 istället 3 dagar i veckan. Och då börjar även 3an på förskolan.
Livet på Marsvägen

2014-01-27 @ 08:30:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0