Sjukling

Liam började bli förkyld i Måndags, Elias natten till Onsdag och i går kväll blev Theo tät i näsan och slemmig i halsen.. Stackarn blev helt hysterisk när jag la han ner. ( märkte inte att han var tät först )
Men när han inte lugnade sig tog jag upp honom och märkte hur han rosslade. 
Han fick sova på mig så han blev mer upprätt och somnade tillslut, helt utmattad. 
Vi sov lite till och från i natt.

Nu är de stora grabbarna på dagis, Theo somnade i bilstolen så han sover fortfarande i den på min säng. 

Hoppas att de inte blir värre för honom. 
Vill ju givetvis inte att någon ska vara sjuk, men Theo är så liten så de är svårt att hjälpa honom. Dem större barnen klarar sig bättre. Och framförallt så finns mer hjälpmedel/ medicin som man kan ge dem.

Idag ska jag och Leya försöka röja där uppe och bädda rent sängar. Om Theo sover och är lugn vill säga. 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0