Planering

Jag vet inte hur jag ligger till i planeringen alls. Min hjärna har liksom stängt av. 

Idag har jag iaf vart på föräldrargruppen i Svenljunga. Kul att träffa andra med barn i samma åldrar. Idag skulle en från babysim komma men hon var magsjuk. Så vi pratade mat istället. 
Theo var inte så glad idag, villa bara vara nära. 

Efter gruppen gick jag förbi BVC för att boka en tid eftersom jag ändrade läkarstudenter för T. Men fick väga honom direkt idag då hon var ledig. 
Nu hade han inte gått upp som han skulle, men inget att oroa sig för. Han har blivit mer proportionerlig med längden nu iaf :-)

In till Ica för handling inför helgen. Theo fick hänga på magen  för vagnen behövde jag till maten. Fick pussla med varorna för att få plats i vagnen. 
Tiden gick, alldeles för fort. Insåg att jag inte hann komma till dagis kl 13 och hämta barnen. Ringa dagis och sen åka. Hamnade bakom en traktor i ett par km och kunde inte köra om. Men jag kom inte så många minuter försent :-)

Theo är nog i nån fas nu. Bara närhet som hjälper. Tur att sjalen och selen funkar nu. 
Han har inte sovit i em alls. Ledsen kille. Elias har gosat med honom och då är T nöjd och jag har kunnat fixa lite.

När L & L hade lagt sig gjorde jag och Elias dumle fluff smet och mjölkchoklad fluff smet till tårtorna som ska fixas imorgon. 

Kommentarer
Postat av: Lisa

Vad gott det lät med dumle fluff smet!!

2014-03-03 @ 18:15:58
URL: http://lamadjur.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0