Onsdag

Ok, redan onsdag. Inte stressad, inte stressad. Haha.

Theo somnade i bilstolen när vi lämnade syskonen på dagis så han fick fortsätta sova i den på altanen medan jag städade mellanvåningen.  Han precis klart och påbörjat övervåningen när han vaknade. 
Efter lite mat i magen satt han nöjd i babysittern uppe och tittade på sin mamma som sprang runt och städade :-)

Han att åka och slänga skräp på återvinningen innan vi hämtade hem dem andra. 

Så förmiddagen gick åt till städning, han med mer än jag hade planerat vilket underlättar morgondagen.

Väntar på att en rörmokare ska ringa mig. Toaletten på mellanplan läcker vatten. Jag trode först stt Elias lekt med skurhinken som stod med vatten bredvid. Men när de fortsatte rinna vatten fast jag tagit bort hinken förstod jag ju att så inte var fallet. 
Inga jätte mängder, har lagt en handduk där och nu efter 24timmar är den våt. Men bättre att få de fixat innan de blir värre.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0