Ny månad

Redan Februari. Nu tycker jag vi kan stanna tiden lite för jag känner att jag inte riktigt hinner med. Nu har jag skrivit alla inbjudningar till dopet, och kalasinbjudningar för Liam. ( vi slår ihop dop och kalas )
Nu ska jag bara hitta kuvert och skicka dem också. 

Så fort de är skickat ska jag börja planeringen. Även om jag inte kommer laga mat och göra tårtor själv denna gången ska de beställas och bordsdekorationer göras och fixas osv. 

Inskolningen på Leya började igår. Och de går riktigt bra. Hon kollar så jag är kvar men går iväg ibland också. 
Hon vill inte åka hem när de är dags så de kommer nog gå bra. Idag var hon med på fruktstunden, och de gick kanon. 
Imorgon ska kag lämna en kort stund och då ska jag vara med Elias ute i snicken. Om han inte dummar sig som idag. 

Theo vill inte sova på dagen. Vilket gör honom väldigt gnällig. Han vill liksom ligga och små snutta på flaskan. Lite hela tiden. Nappen funkar vissa gånger och han somnar. Men så fort jag lägger ner honom vaknar han.  Han sover aldrig djupt och vaknar lätt. Natten sover han jätte bra. 

Liam har börjat 15 tim igen. Så Tisdag och Fredag är han ledig. Nu under inskolningen är han med Leyas tider på sina lediga dagar. 
Leya kommer vara hemma Torsdag och Fredag.
Elias kommer gå varje dag. 

Jag har återfått min energi. Vilket känns bra. Dagarna går otroligt fort och inte alla dagar jag hinner med allt. Mycket beroende på att Theo vägrar ligga eller sitta för sig själv. 

Dags att ta hand om tvätten


Kommentarer
Postat av: Lisa

Skönt att det verkar funka med inskolningen!

2014-02-05 @ 18:43:24
URL: http://lamadjur.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0