Måndag

Idag är de då måndag. Fast de har känts som söndag fast utan barn.
Bosse var ledig idag och 3 barn på dagis. Fick gjort massor. Bosse flyttade kontoret till de nya rummet.
Jag har städat mellanplan, tvättat, bytt sängkläder i vårt rum (+Theos säng ) och Elias rum. Tagit hand om Theo, handlat och hämtat barnen. Lagat lasagne.

Leya var super trött idag. Trots att hon sov mellan 11.30-13 på dagis så gick hon och la sig när vi kom hem 13.30-15.30. Och kl 18 orkade hon knappt hålla ögonen öppna.

Liam verkar glad över att vara ledig vissa dagar. Få lite lugn och ro. 

Elias har skött sig bra idag, förutom lämningen på dagis. De har busats och dem har haft roligt utan att de gått över styr. Han lyssnade när jag hörde att de började gå åt fel håll.

Theo fick bada idag, och han älskar verkligen att bada.
Bilden är från förra badet


Efter lite mat så stensomnade han på mig och nu sover han gott i sin säng :-)


Nu har Bosse åkt till jobbet, så kvällen är min. Farmen och familjen annorlunda. Sen blir de tidig sänggång.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0